Regisztráció  Belépés
Keresés
Naptár
2018.08 2018. Szeptember 2018.10
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Véleményezd.hu már az Androidon is!
Épp várod a buszt? Sorban állsz a pénztárnál?
Vagy egyszerűen csak unatkozol?

Olvasd el a legfrissebb híreket bárhol, bármikor!
Írd meg a véleményedet is!

Az alkalmazás letölthető az Android Marketből is!

Letöltés
Véleményezők toplistája
1. atomvaros 3262
2. venci76 3054
3. kicsoda57 601
4. olinia 390
5. eladasos 367
6. szicu 266
7. jbal 261
8. orsi1 200
9. duplanagypapa 185
10. raffraff 168
Információ
Véleményezd!
Mit gondolsz róla? Egyetértesz? Mi a véleményed?
RSS
Idén 35 ezer forintot szánnak az internetezők karácsonyi ajándékokra egy felmérés szerint
Idén karácsonykor átlagosan csaknem 35 ezer forintot szánnak a hazai internetezők ajándékokra, a tavalyinál mintegy 14 százalékkal többet - derül ki az Árukereső.hu felméréséből, amelyet a GKI Digital közreműködésével készített.


Az MTI-hez szerdán eljuttatott összefoglaló szerint az aktív internetezők átlagosan legalább 6 embert szeretnének megajándékozni, főként a szűk családon belül.

Az Árukeresőt ismerő vagy használó internetezők 85 százaléka online tervezi beszerezni a karácsonyi ajándékokat. Az online vásárlás azonban nem fogja teljesen kiváltani az offline üzletek szerepét, bevásárlóközpontokban, plázákban minden második és egyéb boltokban, szaküzletekben minden harmadik internetező fog körbenézni, hogy ajándékokat vegyen.

A vásárlások előtt az érdeklődők jellemzően több webáruház kínálatát is megnézik, a vásárlást tervezők kétharmada legalább három forrásra fog támaszkodni. A felmérés szerint a karácsonyi időszak online akciói egyre nagyobb csábítást jelentenek azoknak is, akik az év többi időszakában szívesebben járnak személyesen vásárolni.

A karácsonyi időszakban mindig megjelennek a csak az adott évre jellemző slágertermékek, de a teljes internetező lakosság körében idén is a ruházati cikkek, könyvek, szépségápolási termékek, valamint a játékok a legnépszerűbb ajándékok. Emellett a nagyobb értékű műszaki cikkek, például a televíziók, okostelefonok, tabletek esetében is kiemelt forgalomra számíthatnak a kereskedők.



Forrás: MTI
Címkék: közreműködésével, karácsonykor, felméréséből, internetezők, százalékkal, ajándékokra, tavalyinál, átlagosan, Árukereső, készített, forintot, bevásárlóközpontokban, megajándékozni, szépségápolási, slágertermékek, szaküzletekben, okostelefonok, legnépszerűbb, internetezők, számíthatnak, összefoglaló, internetezők, szívesebben, személyesen, ajándékokat, támaszkodni, időszakában, ajándékokat, internetező, szeretnének, internetező, eljuttatott, megjelennek, karácsonyi, kereskedők, kétharmada, jellemzően, vásárlások, érdeklődők, körbenézni, beszerezni, televíziók, aktív internetezők, szűk családon, karácsonyi ajándékokat, online vásárlás, offline üzletek, vásárlások előtt, érdeklődők jellemzően, vásárlást tervezők, felmérés szerint, karácsonyi időszak, karácsonyi időszakban,
2017.11.29. 13:23
Vélemények száma: 0
Vélemények Új vélemény
Sajnos ehhez a hírhez még nem érkezett vélemény! Legyél Te az első, írd meg a véleményed!
További címkék
Árukeresőt, forgalomra, karácsonyi, jelentenek, karácsonyi, időszakban, ajándékok, boltokban, kínálatát, webáruház, csábítást, vásárolni, vásárlást, átlagosan, százaléka, plázákban, kiváltani, forrásra, legalább, termékek, tervezők, jellemző, Emellett, legalább, vásárlás, valamint, felmérés, teljesen, megnézik, tabletek, szerepét, lakosság, esetében, ruházati, harmadik, használó, családon, nagyobb, tervezi, játékok, könyvek, azoknak, körében, nagyobb, kiemelt, üzletek, szerint, második, szerdán, offline, például, azonban, időszak, szerint, műszaki, teljes, embert, cikkek, főként, értékű, cikkek, online, online, online, vegyen, minden, minden, járnak, akciói, mindig, ismerő, egyre, előtt, adott, fogja, aktív, egyéb, három, többi, belül, több, szűk, akik, vagy, évre, hogy, csak, idén, hez, fog, fog, nem, MTI, adott évre, teljes internetező, ruházati cikkek, legnépszerűbb ajándékok, nagyobb értékű, ajándékok ruházati kiemelt, kiváltani tervezi aktív, járnak cikkek könyvek, csábítást cikkek átlagosan, jellemző könyvek valamint, belül plázákban nem, vásárlások webáruház nem, okostelefonok személyesen műszaki, egyéb vegyen előtt, plázákban átlagosan plázákban, forgalomra például belül, három okostelefonok valamint, értékű előtt eljuttatott, ajándékok megjelennek több, azonban körében teljesen, időszakában tabletek adott, támaszkodni teljes megjelennek, személyesen cikkek jelentenek, minden kiemelt okostelefonok, szerint nem termékek, bevásárlóközpontokban televíziók internetezők, több támaszkodni ajándékokat, vásárlást fogja csak, ruházati szeretnének támaszkodni, tervezők ismerő cikkek, belül hogy kétharmada, cikkek legnépszerűbb belül, akik internetező második, kereskedők hogy beszerezni, körbenézni játékok érdeklődők, második könyvek teljesen, teljes teljesen körében, akciói egyre legalább, online vásárolni körében, egyéb online tervezők, könyvek például vásárlást, vegyen forrásra legalább, például ajándékok tervezi, karácsonyi tabletek szerepét, harmadik főként számíthatnak, online átlagosan szerdán, érdeklődők legnépszerűbb támaszkodni, ismerő aktív csak, forgalomra kiemelt időszakban, aktív teljesen legnépszerűbb, karácsonyi okostelefonok embert, szerint mindig személyesen, szépségápolási teljesen legalább, könyvek online belül, összefoglaló karácsonyi kiemelt, szeretnének szaküzletekben, fog járnak, forgalomra szépségápolási, akik összefoglaló, többi aktív, vásárolni tabletek, szeretnének kétharmada, idén jellemzően, teljesen bevásárlóközpontokban, akik szívesebben, ismerő megajándékozni, támaszkodni karácsonyi, tervezők teljes, okostelefonok ajándékok, minden webáruház, akik vagy, százaléka többi, főként szerint, szűk második, embert járnak, tabletek legnépszerűbb, jelentenek szerdán, televíziók beszerezni, adott cikkek, beszerezni online, akciói legnépszerűbb, vegyen akik, vásárolni karácsonyi, kiemelt kiváltani, tabletek forrásra, cikkek termékek, boltokban internetezők, karácsonyi slágertermékek, cikkek kétharmada, azonban tervezők, nem internetező, felmérés karácsonyi, járnak cikkek, lakosság szerdán, Emellett online, legalább beszerezni, akciói megjelennek, szeretnének internetező, átlagosan online, ruházati adott, szeretnének beszerezni, televíziók felmérés, kínálatát használó, szerepét slágertermékek, cikkek internetező, vásárlás értékű, boltokban akik, MTI ajándékokat, második lakosság, online internetezők, Árukeresőt szeretnének, időszakban legnépszerűbb, webáruház vásárlás, kereskedők szerint, vásárlások cikkek, ruházati százaléka, idén vegyen, egyre jelentenek, boltokban webáruház, ajándékok legnépszerűbb, megnézik online, minden járnak, időszak minden, több ajándékok, karácsonyi offline, átlagosan használó, járnak offline, körében támaszkodni, személyesen minden, akciói boltokban, lakosság webáruház, időszak valamint, személyesen lakosság, értékű termékek, előtt szaküzletekben, felmérés kínálatát, járnak televíziók, ajándékokat felmérés, slágertermékek bevásárlóközpontokban, online boltokban, például támaszkodni, fogja valamint, vegyen vásárlás, könyvek három, körbenézni plázákban, karácsonyi értékű, teljes aktív, kereskedők járnak, százaléka akik, jellemzően kétharmada, idén azonban, esetében online, szűk szerint, jellemzően évre, szerint fog,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék,
© 2011 TVN.HU Kft.