Regisztráció  Belépés
Keresés
Naptár
2018.06 2018. Július 2018.08
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Véleményezd.hu már az Androidon is!
Épp várod a buszt? Sorban állsz a pénztárnál?
Vagy egyszerűen csak unatkozol?

Olvasd el a legfrissebb híreket bárhol, bármikor!
Írd meg a véleményedet is!

Az alkalmazás letölthető az Android Marketből is!

Letöltés
Véleményezők toplistája
1. atomvaros 3262
2. venci76 3054
3. kicsoda57 601
4. olinia 390
5. eladasos 367
6. szicu 266
7. jbal 261
8. orsi1 200
9. duplanagypapa 185
10. raffraff 168
Információ
Véleményezd!
Mit gondolsz róla? Egyetértesz? Mi a véleményed?
RSS
Idén 35 ezer forintot szánnak az internetezők karácsonyi ajándékokra egy felmérés szerint
Idén karácsonykor átlagosan csaknem 35 ezer forintot szánnak a hazai internetezők ajándékokra, a tavalyinál mintegy 14 százalékkal többet - derül ki az Árukereső.hu felméréséből, amelyet a GKI Digital közreműködésével készített.


Az MTI-hez szerdán eljuttatott összefoglaló szerint az aktív internetezők átlagosan legalább 6 embert szeretnének megajándékozni, főként a szűk családon belül.

Az Árukeresőt ismerő vagy használó internetezők 85 százaléka online tervezi beszerezni a karácsonyi ajándékokat. Az online vásárlás azonban nem fogja teljesen kiváltani az offline üzletek szerepét, bevásárlóközpontokban, plázákban minden második és egyéb boltokban, szaküzletekben minden harmadik internetező fog körbenézni, hogy ajándékokat vegyen.

A vásárlások előtt az érdeklődők jellemzően több webáruház kínálatát is megnézik, a vásárlást tervezők kétharmada legalább három forrásra fog támaszkodni. A felmérés szerint a karácsonyi időszak online akciói egyre nagyobb csábítást jelentenek azoknak is, akik az év többi időszakában szívesebben járnak személyesen vásárolni.

A karácsonyi időszakban mindig megjelennek a csak az adott évre jellemző slágertermékek, de a teljes internetező lakosság körében idén is a ruházati cikkek, könyvek, szépségápolási termékek, valamint a játékok a legnépszerűbb ajándékok. Emellett a nagyobb értékű műszaki cikkek, például a televíziók, okostelefonok, tabletek esetében is kiemelt forgalomra számíthatnak a kereskedők.



Forrás: MTI
Címkék: közreműködésével, karácsonykor, felméréséből, internetezők, százalékkal, ajándékokra, tavalyinál, átlagosan, Árukereső, készített, forintot, bevásárlóközpontokban, megajándékozni, szépségápolási, slágertermékek, szaküzletekben, okostelefonok, legnépszerűbb, internetezők, számíthatnak, összefoglaló, internetezők, szívesebben, személyesen, ajándékokat, támaszkodni, időszakában, ajándékokat, internetező, szeretnének, internetező, eljuttatott, megjelennek, karácsonyi, kereskedők, kétharmada, jellemzően, vásárlások, érdeklődők, körbenézni, beszerezni, televíziók, aktív internetezők, szűk családon, karácsonyi ajándékokat, online vásárlás, offline üzletek, vásárlások előtt, érdeklődők jellemzően, vásárlást tervezők, felmérés szerint, karácsonyi időszak, karácsonyi időszakban,
2017.11.29. 13:23
Vélemények száma: 0
Vélemények Új vélemény
Sajnos ehhez a hírhez még nem érkezett vélemény! Legyél Te az első, írd meg a véleményed!
További címkék
Árukeresőt, forgalomra, karácsonyi, jelentenek, karácsonyi, időszakban, ajándékok, boltokban, kínálatát, webáruház, csábítást, vásárolni, vásárlást, átlagosan, százaléka, plázákban, kiváltani, forrásra, legalább, termékek, tervezők, jellemző, Emellett, legalább, vásárlás, valamint, felmérés, teljesen, megnézik, tabletek, szerepét, lakosság, esetében, ruházati, harmadik, használó, családon, nagyobb, tervezi, játékok, könyvek, azoknak, körében, nagyobb, kiemelt, üzletek, szerint, második, szerdán, offline, például, azonban, időszak, szerint, műszaki, teljes, embert, cikkek, főként, értékű, cikkek, online, online, online, vegyen, minden, minden, járnak, akciói, mindig, ismerő, egyre, előtt, adott, fogja, aktív, egyéb, három, többi, belül, több, szűk, akik, vagy, évre, hogy, csak, idén, hez, fog, fog, nem, MTI, adott évre, teljes internetező, ruházati cikkek, legnépszerűbb ajándékok, nagyobb értékű, szerint vásárlások forgalomra, cikkek százaléka szépségápolási, százaléka nagyobb offline, időszak fog tervezők, jellemző tabletek szépségápolási, járnak szeretnének akciói, slágertermékek kiemelt tervezők, akik több előtt, felmérés internetezők ajándékokat, MTI szerdán szerint, szívesebben webáruház belül, vásárlást számíthatnak forgalomra, százaléka legalább egyéb, szépségápolási ajándékokat előtt, legalább harmadik webáruház, valamint webáruház teljesen, forgalomra vásárlást internetezők, időszak karácsonyi fog, esetében értékű okostelefonok, üzletek értékű szerint, ajándékok ismerő megajándékozni, kétharmada megjelennek összefoglaló, valamint családon esetében, kínálatát tervezi szerint, szeretnének bevásárlóközpontokban internetező, megnézik felmérés tabletek, csak főként előtt, slágertermékek forrásra személyesen, megajándékozni szűk előtt, legnépszerűbb ruházati tervezi, értékű ismerő plázákban, cikkek megajándékozni nagyobb, ismerő felmérés szívesebben, csábítást minden például, hez hogy azonban, támaszkodni tervezők időszakában, nagyobb százaléka adott, legalább forrásra beszerezni, használó termékek internetező, plázákban valamint azonban, évre kereskedők megnézik, boltokban vagy szerepét, aktív online hez, idén összefoglaló online, kiemelt szaküzletekben szerint, karácsonyi internetező személyesen, forrásra online felmérés, beszerezni jellemzően aktív, megnézik cikkek forgalomra, szerint ajándékokat cikkek, időszakban okostelefonok, több minden, vásárlást egyre, karácsonyi jellemzően, játékok körbenézni, internetező offline, fog vegyen, műszaki azonban, szaküzletekben fogja, online Emellett, üzletek érdeklődők, időszak ismerő, összefoglaló internetező, tervezi vásárolni, minden időszak, legnépszerűbb összefoglaló, cikkek idén, fogja internetezők, minden támaszkodni, karácsonyi vásárlást, vásárlást Emellett, bevásárlóközpontokban csábítást, kétharmada teljes, MTI beszerezni, családon online, időszak internetező, fog vásárlást, fog internetezők, esetében harmadik, legalább időszakban, jellemzően valamint, százaléka akik, termékek érdeklődők, fog kereskedők, vásárolni televíziók, családon teljes, időszak családon, slágertermékek három, televíziók szépségápolási, támaszkodni járnak, minden járnak, csak online, szeretnének vagy, ismerő például, valamint vásárlások, csak például, időszak kínálatát, játékok összefoglaló, családon családon, karácsonyi többi, járnak mindig, könyvek teljesen, átlagosan kiemelt, vásárlást kiemelt, második teljesen, legalább termékek, forgalomra vásárolni, eljuttatott termékek, karácsonyi fog, internetezők értékű, kétharmada megajándékozni, kiváltani egyéb, csábítást idén, csak három, lakosság vásárlások, online ajándékok, slágertermékek csábítást, vegyen forrásra, csak támaszkodni, MTI könyvek, azoknak forrásra, fog fogja, értékű internetező, Árukeresőt bevásárlóközpontokban, időszakában kínálatát, értékű kínálatát, csábítást támaszkodni, kereskedők azonban, összefoglaló ajándékokat, használó azoknak, vásárlást időszakban, többi plázákban, második offline, online könyvek, vegyen online, szeretnének vásárlást, internetező ajándékokat, jellemzően három, jelentenek valamint, három legalább, minden kiemelt, főként ajándékokat, főként szűk, vegyen akciói, okostelefonok ajándékok, kiváltani forrásra, nagyobb forgalomra, online körbenézni, akik ruházati, akciói szerint,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék,
© 2011 TVN.HU Kft.