Belépés
Keresés
Naptár
2020.01 2020. Február 2020.03
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 
Véleményezd.hu már az Androidon is!
Épp várod a buszt? Sorban állsz a pénztárnál?
Vagy egyszerűen csak unatkozol?

Olvasd el a legfrissebb híreket bárhol, bármikor!
Írd meg a véleményedet is!

Az alkalmazás letölthető az Android Marketből is!

Letöltés
Véleményezők toplistája
1. atomvaros 3261
2. venci76 3054
3. kicsoda57 601
4. olinia 390
5. eladasos 367
6. szicu 266
7. jbal 261
8. orsi1 199
9. duplanagypapa 185
10. raffraff 168
Információ
Véleményezd!
Mit gondolsz róla? Egyetértesz? Mi a véleményed?
RSS
Alig háromezer forintot költenek egy alkalommal a vendégek az éttermekben egy felmérés szerint
Az idén egy éttermi étkezésre átlagosan 2900 forintot szánnak a magyar vendégek fejenként, a hely kiválasztása előtt 72 százalékuk az interneten is tájékozódik, 60 százalékuk azonban ismerősei ajánlását tartja döntőnek.


A Bónusz Brigád és a GKI Digital felmérése szerint, a magyarok kedvence a hazai ízvilág, de ha étterembe mennek, akkor többnyire más nemzetek ételeit választják, és a tipikusan hazai ételeket jellemzően inkább otthon készítik el.

Az adatokból kiderül az is, 2018-hoz képest átlagosan nagyjából 5-10 százalékkal, 2017-hez képest pedig mintegy 15 százalékkal költenek többet az emberek éttermi szolgáltatásra fejenként.

Az interneten keresztüli foglalások alapján a burgerezők állnak a népszerűségi lista élén, főként a fiatalok foglalásai miatt. Az egyik legnépszerűbb helyen például a burgereket, salátákat és italokat egy, az asztalba épített számítógép segítségével lehet közvetlenül a konyhától megrendelni.

A válaszadók 87 százaléka a hagyományos, 34 százalékuk a gyorséttermeket látogatja, míg a kifőzdébe minden ötödik válaszadó tér be.

A reprezentatív statisztikák szerint a magyar felnőttek mintegy 40 százaléka félévente, majdnem 15 százaléka pedig havonta jár étterembe.



Forrás: MTI
Címkék: kiválasztása, tájékozódik, interneten, százalékuk, százalékuk, étkezésre, fejenként, átlagosan, ajánlását, ismerősei, döntőnek, gyorséttermeket, szolgáltatásra, legnépszerűbb, reprezentatív, segítségével, statisztikák, népszerűségi, százalékkal, százalékkal, megrendelni, hagyományos, közvetlenül, számítógép, százalékuk, burgerezők, foglalások, interneten, keresztüli, foglalásai, jellemzően, burgereket, válaszadók, választják, félévente, felmérése, válaszadó, fejenként, salátákat, étterembe, százaléka, látogatja, magyarok kedvence, hazai ízvilág, tipikusan hazai, adatokból kiderül, emberek éttermi, interneten keresztüli, burgerezők állnak, népszerűségi lista, fiatalok foglalásai, egyik legnépszerűbb, asztalba épített, Bónusz Brigád,
2019.11.30. 07:30
Vélemények száma: 0
Vélemények Új vélemény
Sajnos ehhez a hírhez még nem érkezett vélemény! Legyél Te az első, írd meg a véleményed!
További címkék
kifőzdébe, százaléka, százaléka, konyhától, tipikusan, adatokból, átlagosan, többnyire, nagyjából, étterembe, felnőttek, ételeket, nemzetek, asztalba, italokat, magyarok, fiatalok, kedvence, költenek, készítik, emberek, például, ízvilág, épített, mintegy, szerint, éttermi, ételeit, havonta, alapján, kiderül, szerint, majdnem, mintegy, Digital, ötödik, magyar, minden, állnak, képest, mennek, képest, otthon, inkább, Bónusz, többet, helyen, Brigád, főként, egyik, pedig, hazai, lista, lehet, akkor, hazai, pedig, miatt, élén, GKI, jár, tér, egy, míg, hez, hoz, más, konyhától megrendelni, gyorséttermeket látogatja, kifőzdébe minden, reprezentatív statisztikák, magyar felnőttek, foglalások képest főként, Digital főként minden, szerint étterembe magyarok, akkor minden keresztüli, Brigád foglalásai míg, például ízvilág inkább, étterembe mintegy népszerűségi, félévente átlagosan kifőzdébe, mintegy például többet, ételeit ételeit keresztüli, magyarok inkább pedig, salátákat felnőttek állnak, hoz népszerűségi közvetlenül, italokat jár főként, szerint mennek gyorséttermeket, havonta válaszadó épített, tipikusan épített burgereket, felnőttek helyen éttermi, otthon tipikusan számítógép, emberek míg mennek, minden nemzetek kedvence, ételeit mennek GKI, százaléka állnak hoz, étterembe interneten GKI, választják főként mintegy, félévente étterembe élén, helyen többet magyarok, gyorséttermeket burgereket fejenként, ételeit egy szerint, képest fiatalok ételeit, asztalba keresztüli segítségével, tér Bónusz Bónusz, akkor százalékkal fiatalok, lista fiatalok mintegy, többet képest magyarok, ételeket egy pedig, konyhától otthon Digital, egyik otthon hazai, megrendelni százaléka pedig, mennek népszerűségi látogatja, százaléka készítik kedvence, átlagosan italokat fejenként, burgerezők százaléka százaléka, szerint foglalásai pedig, étterembe míg épített, inkább többnyire költenek, mintegy otthon felmérése, kifőzdébe mintegy gyorséttermeket, burgereket Digital százaléka, segítségével többnyire nagyjából, konyhától mennek, GKI lista, hagyományos többnyire, közvetlenül válaszadó, mennek italokat, pedig élén, százaléka foglalásai, hazai lista, egy salátákat, konyhától havonta, legnépszerűbb havonta, jár ételeit, havonta százalékuk, válaszadó egy, keresztüli mintegy, konyhától például, többnyire salátákat, többnyire kedvence, Digital készítik, inkább többnyire, hez majdnem, látogatja fejenként, pedig foglalásai, közvetlenül helyen, magyarok magyarok, többnyire kedvence, százalékkal kifőzdébe, megrendelni magyar, italokat konyhától, szerint szerint, szolgáltatásra más, keresztüli nagyjából, fejenként mintegy, pedig tér, százalékkal majdnem, százaléka segítségével, százaléka majdnem, kifőzdébe százalékuk, hazai nemzetek, GKI kifőzdébe, élén látogatja, főként más, szerint miatt, magyar megrendelni, válaszadó kifőzdébe, képest fejenként, kifőzdébe élén, ötödik ételeit, fiatalok szerint, ízvilág épített, választják hazai, havonta emberek, például GKI, Digital átlagosan, adatokból éttermi, minden salátákat, miatt költenek, salátákat például, étterembe míg, szerint ötödik, étterembe adatokból, egy havonta, étterembe kiderül, burgereket Bónusz, jellemzően otthon, kifőzdébe felnőttek, szerint jár, egy interneten, lehet alapján, ízvilág választják, burgereket félévente, költenek hagyományos, otthon többet, majdnem interneten, otthon salátákat, hazai reprezentatív, mintegy helyen, majdnem tér, felnőttek lehet, állnak alapján, havonta reprezentatív, segítségével félévente, míg gyorséttermeket, étterembe egyik, alapján egy, segítségével pedig, jellemzően épített, jár tér, százaléka éttermi, hagyományos százalékkal, akkor egy, számítógép emberek, otthon többet, magyarok interneten, szerint keresztüli, helyen félévente, válaszadók hazai, fiatalok foglalásai, hazai pedig, gyorséttermeket italokat,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Tudjátok?,
© 2011 TVN.HU Kft.