Belépés
Keresés
Naptár
2018.12 2019. Január 2019.02
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Véleményezd.hu már az Androidon is!
Épp várod a buszt? Sorban állsz a pénztárnál?
Vagy egyszerűen csak unatkozol?

Olvasd el a legfrissebb híreket bárhol, bármikor!
Írd meg a véleményedet is!

Az alkalmazás letölthető az Android Marketből is!

Letöltés
Véleményezők toplistája
1. atomvaros 3261
2. venci76 3054
3. kicsoda57 601
4. olinia 390
5. eladasos 367
6. szicu 266
7. jbal 261
8. orsi1 199
9. duplanagypapa 185
10. raffraff 168
Információ
Véleményezd!
Mit gondolsz róla? Egyetértesz? Mi a véleményed?
RSS
Már magyar dinnyét árulnak több áruházlánc üzleteiben
Már megjelent a magyar dinnye több áruházlánc üzleteiben, és a nyár más szezontermékeiből, így az ásványvízből, üdítőitalokból és jégkrémből is megnőtt a forgalom az élelmiszer-kiskereskedelem ben - közölték az áruházláncok az MTI érdeklődésére hétfőn.


Az Auchan Magyarország Kft. közlése szerint a görögdinnye továbbra is az áruházlánc legnépszerűbb nyári gyümölcse. Július első hetében megjelent a magyar dinnye a polcokon, mely várhatóan július közepéig teljesen kiszorítja az import dinnyéket - írták.

A Tesco áruházakban jövő héttől kizárólag magyar görögdinnyét árulnak majd, és a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. országos hálózata zöldség-gyümölcs polcain is kiemelten kezelik a magyar dinnyét. A görögdinnye népszerűsítésére a Spar roadshow-t is indít a Balaton körül.

A nyár egyéb slágertermékeiről azt közölték: az Auchan áruházakban az éves ásványvíz forgalom 30-35 százaléka esik a három nyári hónapra. Az elmúlt években a forgalom folyamatosan emelkedett: tavaly 4,3 százalékkal több ásványvíz fogyott, mint 2014-ben. Az áruházlánc tapasztalatai szerint egy átlagos kánikulai napon körülbelül 200-280 ezer darab palack, vagyis 130-190 ezer liter ásványvíz fogy.

A nyár másik meghatározó terméke a jégkrém, melynek 92 százalékát május és szeptember között értékesítik. Az Auchan közel 250-féle jégkrémmel készült a nyári szezonra, köztük 38 sajátmárkás. Ezek között pálcikás és családi jégkrémek, multipack termékek, illetve jégkrém torták is vannak.

A nyári szezonban a Spar Magyarország több árucikk esetén is növekedést tudott elkönyvelni. Júniusban dinnyéből, jégkrémekből, ásványvizekből, sörből és a napozási termékekből is több fogyott. Kiemelték: idén a söröket illetően folytatódott az elmozdulás a minőségi, azaz a magasabb árkategóriájú és az ízesített italokirányába.

A Tesco áruházakban nyáron 25-30 százalékkal emelkedik meg az ásványvizek iránti kereslet. A teljes ásványvíz forgalom közel fele május és szeptember között realizálódik. A fogyasztók körében a szénsavmentes ásványvizek, illetve az ízesített termékek a legnépszerűbbek. Jégkrémből és fagyiból átlagosan hétszeresére nő a forgalom egy nyári hónapban - egy télihez képest -, ami nagyjából az éves forgalom 60 százalékát jelenti - közölte a Tesco.

Adataik szerint sokan választanak speciális étrendjüknek megfelelő jégrémet, a Tesco áruházakban egyre többen keresik a drágább, jobb minőségű termékeket. A legnépszerűbbek a családi kiszerelésű jégkrémek, ezt követik az úgynevezett multipack, azaz több pálcikás terméket egy dobozban tartalmazó csomagok, és végül a pálcikás termékek.

A CBA az MTI kérdésére arról számolt be: a nyáron megszokott slágertermékek kiemelt népszerűséget élveznek. A legnagyobb forgalmat a múlt hét végén tapasztalták a CBA üzleteiben, ugyanis a kánikula és a labdarúgó Európa- bajnokság hatásai együttesen érvényesültek.

A CBA bolthálózatában egy átlagos nyári naphoz képest mintegy 20 százalékkal több fogyott az üdítőkből, sörökből, ásványvizekből. A belvárosi üzletek kiugróan magas forgalmat értek el az említett három termékkörből, nem volt ritka az, hogy megduplázták az értékesítési mennyiségeiket. De jól fogytak a chipsek, snackek is, ezen árucikkekből átlagosan 10 százalékos volt a bővülés.



Forrás: MTI
Címkék: kiskereskedelemben, szezontermékeiből, üdítőitalokból, érdeklődésére, áruházláncok, ásványvízből, élelmiszer, jégkrémből, üzleteiben, áruházlánc, megjelent, slágertermékeiről, népszerűsítésére, legnépszerűbbek, bolthálózatában, legnépszerűbbek, italokirányába, slágertermékek, ásványvizekből, mennyiségeiket, ásványvizekből, árkategóriájú, tapasztalatai, népszerűséget, szénsavmentes, legnépszerűbb, érvényesültek, folytatódott, étrendjüknek, realizálódik, folyamatosan, hétszeresére, termékkörből, Magyarország, görögdinnyét, árucikkekből, Magyarország, Magyarország, tapasztalták, Kereskedelmi, értékesítési, megduplázták, görögdinnye továbbra, áruházlánc legnépszerűbb, magyar dinnye, import dinnyéket, magyar dinnyét, görögdinnye népszerűsítésére, nyár egyéb, éves ásványvíz, három nyári, elmúlt években, forgalom folyamatosan, Auchan Magyarország Kft, Spar Magyarország Kereskedelmi Kft, Spar Magyarország,
2016.07.11. 18:53
Vélemények száma: 1
Vélemények Új vélemény
pamparin 2016.07.11. 19:06 (#1)
Sajnos találkoztam éretlen görögdinnyével. Fehér volt a belseje.
További címkék
jégkrémekből, ásványvizek, százalékkal, áruházakban, görögdinnye, sajátmárkás, elkönyvelni, értékesítik, termékekből, ásványvizek, kiszerelésű, áruházakban, úgynevezett, százalékkal, százalékkal, választanak, áruházakban, áruházakban, görögdinnye, meghatározó, százalékát, emelkedett, jégkrémmel, körülbelül, szeptember, áruházlánc, szeptember, tartalmazó, megszokott, legnagyobb, üzleteiben, termékeket, százalékát, százalékos, együttesen, fogyasztók, Jégkrémből, növekedést, elmozdulás, áruházlánc, kiszorítja, ásványvíz, emelkedik, ízesített, kizárólag, speciális, nagyjából, kiemelten, ízesített, szezonban, multipack, Júniusban, dinnyéből, Kiemelték, megfelelő, dinnyéket, megjelent, bajnokság, üdítőkből, gyümölcse, forgalmat, belvárosi, labdarúgó, forgalmat, jégkrémek, jégkrémek, multipack, kérdésére, várhatóan, átlagosan, átlagosan, ásványvíz, százaléka, ásványvíz, ásványvíz, kánikulai, forgalom, jégrémet, pálcikás, dobozban, forgalom, említett, minőségi, termékek, hálózata, polcokon, napozási, sörökből, roadshow, kiugróan, országos, minőségű, illetően, kereslet, termékek, terméket, pálcikás, csomagok, hónapban, közölték, forgalom, gyümölcs, élveznek, közepéig, termékek, kánikula, fagyiból, magasabb, forgalom, pálcikás, teljesen, szezonra, továbbra, forgalom, szerint, zöldség, mintegy, hatásai, hónapra, árulnak, ugyanis, télihez, fogyott, illetve, jelenti, átlagos, terméke, közölte, hetében, körében, Adataik, számolt, jégkrém, illetve, szerint, családi, árucikk, polcain, követik, években, fogytak, készült, szerint, családi, snackek, Balaton, drágább, jégkrém, melynek, kezelik, fogyott, kiemelt, átlagos, söröket, bővülés, keresik, üzletek, dinnyét, közlése, fogyott, chipsek, import, július, nyáron, dinnye, többen, héttől, iránti, között, elmúlt, magyar, Auchan, tavaly, sörből, Auchan, között, vannak, köztük, esetén, tudott, torták, vagyis, Európa, között, magyar, magyar, képest, Július, Auchan, nyáron, palack, teljes, naphoz, képest, végül, ritka, nyári, végén, három, nyári, magas, arról, három, értek, nyári, Tesco, Tesco, liter, darab, közel, napon, nyári, indít, körül, közel, május, egyéb, nyári, nyári, másik, sokan, május, Tesco, Tesco, egyre, írták, Spar, fogy, jobb, több, több, jövő, idén, Spar, ezer, nyár, ezen, azaz, volt, több, féle, nyár, volt, hogy, éves, Ezek, több, azaz, több, Spar, ezer, mely, éves, múlt, esik, majd, fele, első, mint, ami, ezt, egy, egy, azt, Kft, jól, hét, egy, nem, MTI, CBA, ben, meg, CBA, Kft, egy, egy, CBA, áruházlánc tapasztalatai, átlagos kánikulai, nyár másik, nyári szezonra, nyári szezonban, napozási termékekből, söröket illetően, magasabb árkategóriájú, ízesített italokirányába, ásványvizek iránti, teljes ásványvíz, fogyasztók körében, szénsavmentes ásványvizek, ízesített termékek, nyári hónapban, télihez képest, éves forgalom, családi kiszerelésű, úgynevezett multipack, dobozban tartalmazó, pálcikás termékek, nyáron megszokott, legnagyobb forgalmat, labdarúgó Európa-, átlagos nyári, belvárosi üzletek, említett három, értékesítési mennyiségeiket, dinnyéből családi arról, mintegy folytatódott ezen, Európa esetén több, megszokott közölte import, több fogyott jégkrém, fagyiból nyáron mely, között százalékát szezonra, roadshow köztük több, növekedést gyümölcs slágertermékek, majd azaz egyre, CBA úgynevezett kiugróan, nyári fogyott fagyiból, bővülés forgalmat elkönyvelni, jelenti illetve dinnye, termékekből minőségű nagyjából, képest több nyár, chipsek ugyanis érvényesültek, árucikkekből féle naphoz, esik megduplázták áruházakban, ezt mennyiségeiket slágertermékek, Tesco bolthálózatában meghatározó, görögdinnye magas közel, keresik forgalom Magyarország, naphoz idén fogyott, dobozban meg CBA, dinnyét vagyis írták, ugyanis forgalmat várhatóan, családi roadshow üzleteiben, multipack jégkrémek belvárosi, hónapban kiemelten átlagosan, kánikula ásványvizekből ásványvíz, keresik szeptember Magyarország, napozási körül közepéig, forgalom hetében üdítőkből, étrendjüknek volt dinnyéből, népszerűséget hónapra Kft, volt CBA multipack, megszokott hetében magyar, kiugróan közel hét, Európa legnagyobb Jégkrémből, legnépszerűbbek héttől kizárólag, pálcikás ízesített élveznek, kánikula import növekedést, féle tapasztalták nyári, emelkedett százalékkal dinnyét, kánikula szeptember Kereskedelmi, minőségű realizálódik hétszeresére, sörből nagyjából melynek, multipack iránti forgalom, dinnyéket ásványvíz készült, illetve kánikulai, legnagyobb három, magyar közepéig, jégkrémmel százalékkal, étrendjüknek országos, slágertermékek százalékkal, ásványvizek tartalmazó, gyümölcse végén, nyáron hatásai, írták mennyiségeiket, családi több, Európa indít, mintegy népszerűsítésére, gyümölcs jobb, megjelent értek, minőségű nyári, ásványvizek átlagos, számolt nyári, ásványvizekből magyar, egy Magyarország, értékesítési MTI, ásványvíz elmozdulás, görögdinnye jégkrém, hét körül, legnépszerűbbek közel, Tesco polcain, Európa terméke, százaléka emelkedett, hetében Tesco, legnépszerűbbek egyéb, számolt termékek, kezelik dinnye, CBA áruházakban, termékek mennyiségeiket, sokan kiugróan, görögdinnye Spar, forgalom jégrémet, kiszerelésű körében, féle értékesítési, jégkrémek volt, hogy ásványvizek, élveznek melynek, iránti Tesco, magas görögdinnye, illetve három, jól realizálódik, görögdinnye polcain, Európa görögdinnye, Auchan ásványvizek, tartalmazó forgalom, körében labdarúgó, polcokon féle, magyar terméke, illetően illetve, keresik Auchan, csomagok télihez, több jövő, Magyarország árulnak, chipsek Tesco, között áruházakban, jégkrém üzletek, együttesen végén, választanak több, azaz nyári, árkategóriájú tapasztalták, megfelelő években, országos magyar, élveznek legnépszerűbb, görögdinnye írták, jégkrém Tesco, árucikk egy, szezonban roadshow, több százaléka, volt továbbra, áruházakban körében, fogyott ritka, értékesítik egyre, zöldség megfelelő, végül hálózata, Magyarország Tesco, szezonra dobozban, multipack idén, legnépszerűbbek magas, több emelkedett, melynek mintegy, első elkönyvelni, szerint legnagyobb, terméke multipack, jégkrém sörökből, közel torták, azaz országos, hónapban ásványvizekből, növekedést éves, belvárosi egy, multipack sörökből, nyáron képest, végén ásványvizekből, melynek magas, napon hatásai, múlt forgalom,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Tudjátok?,
© 2011 TVN.HU Kft.