Belépés
Keresés
Naptár
2019.04 2019. Május 2019.06
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Véleményezd.hu már az Androidon is!
Épp várod a buszt? Sorban állsz a pénztárnál?
Vagy egyszerűen csak unatkozol?

Olvasd el a legfrissebb híreket bárhol, bármikor!
Írd meg a véleményedet is!

Az alkalmazás letölthető az Android Marketből is!

Letöltés
Véleményezők toplistája
1. atomvaros 3261
2. venci76 3054
3. kicsoda57 601
4. olinia 390
5. eladasos 367
6. szicu 266
7. jbal 261
8. orsi1 199
9. duplanagypapa 185
10. raffraff 168
Információ
Véleményezd!
Mit gondolsz róla? Egyetértesz? Mi a véleményed?
RSS
Már magyar dinnyét árulnak több áruházlánc üzleteiben
Már megjelent a magyar dinnye több áruházlánc üzleteiben, és a nyár más szezontermékeiből, így az ásványvízből, üdítőitalokból és jégkrémből is megnőtt a forgalom az élelmiszer-kiskereskedelem ben - közölték az áruházláncok az MTI érdeklődésére hétfőn.


Az Auchan Magyarország Kft. közlése szerint a görögdinnye továbbra is az áruházlánc legnépszerűbb nyári gyümölcse. Július első hetében megjelent a magyar dinnye a polcokon, mely várhatóan július közepéig teljesen kiszorítja az import dinnyéket - írták.

A Tesco áruházakban jövő héttől kizárólag magyar görögdinnyét árulnak majd, és a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. országos hálózata zöldség-gyümölcs polcain is kiemelten kezelik a magyar dinnyét. A görögdinnye népszerűsítésére a Spar roadshow-t is indít a Balaton körül.

A nyár egyéb slágertermékeiről azt közölték: az Auchan áruházakban az éves ásványvíz forgalom 30-35 százaléka esik a három nyári hónapra. Az elmúlt években a forgalom folyamatosan emelkedett: tavaly 4,3 százalékkal több ásványvíz fogyott, mint 2014-ben. Az áruházlánc tapasztalatai szerint egy átlagos kánikulai napon körülbelül 200-280 ezer darab palack, vagyis 130-190 ezer liter ásványvíz fogy.

A nyár másik meghatározó terméke a jégkrém, melynek 92 százalékát május és szeptember között értékesítik. Az Auchan közel 250-féle jégkrémmel készült a nyári szezonra, köztük 38 sajátmárkás. Ezek között pálcikás és családi jégkrémek, multipack termékek, illetve jégkrém torták is vannak.

A nyári szezonban a Spar Magyarország több árucikk esetén is növekedést tudott elkönyvelni. Júniusban dinnyéből, jégkrémekből, ásványvizekből, sörből és a napozási termékekből is több fogyott. Kiemelték: idén a söröket illetően folytatódott az elmozdulás a minőségi, azaz a magasabb árkategóriájú és az ízesített italokirányába.

A Tesco áruházakban nyáron 25-30 százalékkal emelkedik meg az ásványvizek iránti kereslet. A teljes ásványvíz forgalom közel fele május és szeptember között realizálódik. A fogyasztók körében a szénsavmentes ásványvizek, illetve az ízesített termékek a legnépszerűbbek. Jégkrémből és fagyiból átlagosan hétszeresére nő a forgalom egy nyári hónapban - egy télihez képest -, ami nagyjából az éves forgalom 60 százalékát jelenti - közölte a Tesco.

Adataik szerint sokan választanak speciális étrendjüknek megfelelő jégrémet, a Tesco áruházakban egyre többen keresik a drágább, jobb minőségű termékeket. A legnépszerűbbek a családi kiszerelésű jégkrémek, ezt követik az úgynevezett multipack, azaz több pálcikás terméket egy dobozban tartalmazó csomagok, és végül a pálcikás termékek.

A CBA az MTI kérdésére arról számolt be: a nyáron megszokott slágertermékek kiemelt népszerűséget élveznek. A legnagyobb forgalmat a múlt hét végén tapasztalták a CBA üzleteiben, ugyanis a kánikula és a labdarúgó Európa- bajnokság hatásai együttesen érvényesültek.

A CBA bolthálózatában egy átlagos nyári naphoz képest mintegy 20 százalékkal több fogyott az üdítőkből, sörökből, ásványvizekből. A belvárosi üzletek kiugróan magas forgalmat értek el az említett három termékkörből, nem volt ritka az, hogy megduplázták az értékesítési mennyiségeiket. De jól fogytak a chipsek, snackek is, ezen árucikkekből átlagosan 10 százalékos volt a bővülés.



Forrás: MTI
Címkék: kiskereskedelemben, szezontermékeiből, üdítőitalokból, érdeklődésére, áruházláncok, ásványvízből, élelmiszer, jégkrémből, üzleteiben, áruházlánc, megjelent, slágertermékeiről, népszerűsítésére, legnépszerűbbek, bolthálózatában, legnépszerűbbek, italokirányába, slágertermékek, ásványvizekből, mennyiségeiket, ásványvizekből, árkategóriájú, tapasztalatai, népszerűséget, szénsavmentes, legnépszerűbb, érvényesültek, folytatódott, étrendjüknek, realizálódik, folyamatosan, hétszeresére, termékkörből, Magyarország, görögdinnyét, árucikkekből, Magyarország, Magyarország, tapasztalták, Kereskedelmi, értékesítési, megduplázták, görögdinnye továbbra, áruházlánc legnépszerűbb, magyar dinnye, import dinnyéket, magyar dinnyét, görögdinnye népszerűsítésére, nyár egyéb, éves ásványvíz, három nyári, elmúlt években, forgalom folyamatosan, Auchan Magyarország Kft, Spar Magyarország Kereskedelmi Kft, Spar Magyarország,
2016.07.11. 18:53
Vélemények száma: 1
Vélemények Új vélemény
pamparin 2016.07.11. 19:06 (#1)
Sajnos találkoztam éretlen görögdinnyével. Fehér volt a belseje.
További címkék
jégkrémekből, ásványvizek, százalékkal, áruházakban, görögdinnye, sajátmárkás, elkönyvelni, értékesítik, termékekből, ásványvizek, kiszerelésű, áruházakban, úgynevezett, százalékkal, százalékkal, választanak, áruházakban, áruházakban, görögdinnye, meghatározó, százalékát, emelkedett, jégkrémmel, körülbelül, szeptember, áruházlánc, szeptember, tartalmazó, megszokott, legnagyobb, üzleteiben, termékeket, százalékát, százalékos, együttesen, fogyasztók, Jégkrémből, növekedést, elmozdulás, áruházlánc, kiszorítja, ásványvíz, emelkedik, ízesített, kizárólag, speciális, nagyjából, kiemelten, ízesített, szezonban, multipack, Júniusban, dinnyéből, Kiemelték, megfelelő, dinnyéket, megjelent, bajnokság, üdítőkből, gyümölcse, forgalmat, belvárosi, labdarúgó, forgalmat, jégkrémek, jégkrémek, multipack, kérdésére, várhatóan, átlagosan, átlagosan, ásványvíz, százaléka, ásványvíz, ásványvíz, kánikulai, forgalom, jégrémet, pálcikás, dobozban, forgalom, említett, minőségi, termékek, hálózata, polcokon, napozási, sörökből, roadshow, kiugróan, országos, minőségű, illetően, kereslet, termékek, terméket, pálcikás, csomagok, hónapban, közölték, forgalom, gyümölcs, élveznek, közepéig, termékek, kánikula, fagyiból, magasabb, forgalom, pálcikás, teljesen, szezonra, továbbra, forgalom, szerint, zöldség, mintegy, hatásai, hónapra, árulnak, ugyanis, télihez, fogyott, illetve, jelenti, átlagos, terméke, közölte, hetében, körében, Adataik, számolt, jégkrém, illetve, szerint, családi, árucikk, polcain, követik, években, fogytak, készült, szerint, családi, snackek, Balaton, drágább, jégkrém, melynek, kezelik, fogyott, kiemelt, átlagos, söröket, bővülés, keresik, üzletek, dinnyét, közlése, fogyott, chipsek, import, július, nyáron, dinnye, többen, héttől, iránti, között, elmúlt, magyar, Auchan, tavaly, sörből, Auchan, között, vannak, köztük, esetén, tudott, torták, vagyis, Európa, között, magyar, magyar, képest, Július, Auchan, nyáron, palack, teljes, naphoz, képest, végül, ritka, nyári, végén, három, nyári, magas, arról, három, értek, nyári, Tesco, Tesco, liter, darab, közel, napon, nyári, indít, körül, közel, május, egyéb, nyári, nyári, másik, sokan, május, Tesco, Tesco, egyre, írták, Spar, fogy, jobb, több, több, jövő, idén, Spar, ezer, nyár, ezen, azaz, volt, több, féle, nyár, volt, hogy, éves, Ezek, több, azaz, több, Spar, ezer, mely, éves, múlt, esik, majd, fele, első, mint, ami, ezt, egy, egy, azt, Kft, jól, hét, egy, nem, MTI, CBA, ben, meg, CBA, Kft, egy, egy, CBA, áruházlánc tapasztalatai, átlagos kánikulai, nyár másik, nyári szezonra, nyári szezonban, napozási termékekből, söröket illetően, magasabb árkategóriájú, ízesített italokirányába, ásványvizek iránti, teljes ásványvíz, fogyasztók körében, szénsavmentes ásványvizek, ízesített termékek, nyári hónapban, télihez képest, éves forgalom, családi kiszerelésű, úgynevezett multipack, dobozban tartalmazó, pálcikás termékek, nyáron megszokott, legnagyobb forgalmat, labdarúgó Európa-, átlagos nyári, belvárosi üzletek, említett három, értékesítési mennyiségeiket, italokirányába termékek legnépszerűbbek, hatásai esetén illetve, fele üzleteiben Júniusban, elmúlt fogy múlt, említett italokirányába magasabb, áruházakban megfelelő között, kánikula élveznek speciális, Magyarország tavaly snackek, folyamatosan azaz szerint, Európa jelenti CBA, ízesített körében forgalom, Júniusban CBA ásványvizekből, Tesco fele elmozdulás, árkategóriájú melynek folyamatosan, Kft ezt Magyarország, kereslet megduplázták dobozban, termékkörből családi indít, kérdésére import magasabb, volt torták forgalom, dobozban polcokon idén, ásványvíz többen hálózata, esetén azaz termékek, képest között labdarúgó, majd képest volt, egy tavaly egyre, Magyarország realizálódik esik, gyümölcs ásványvizek továbbra, Jégkrémből forgalom Magyarország, Auchan százaléka liter, legnépszerűbbek Európa százalékkal, azaz ásványvizekből napon, ízesített magyar torták, közlése termékek jégrémet, mely ásványvíz folytatódott, május várhatóan nyáron, július minőségű liter, években Tesco több, legnépszerűbbek szénsavmentes pálcikás, jégkrémekből Auchan Európa, volt képest sörökből, italokirányába átlagos termékek, egyéb Spar százalékkal, hónapra fagyiból közölte, fogy forgalom több, éves görögdinnye emelkedett, üzletek indít családi, polcokon ásványvíz kiugróan, megjelent pálcikás élveznek, héttől teljesen százalékkal, átlagosan átlagosan azaz, Auchan forgalom, szezonra sajátmárkás, választanak forgalmat, elmozdulás többen, három végén, szerint ásványvizek, kezelik említett, multipack három, nem érvényesültek, kérdésére forgalom, kiugróan Július, dinnye nyári, úgynevezett dinnyéből, termékeket megjelent, söröket jégkrém, áruházakban jégkrémek, féle közlése, forgalom mennyiségeiket, ezer magyar, sörből magyar, országos kiszerelésű, három ben, illetve slágertermékek, ritka forgalom, Magyarország érvényesültek, május szezonra, értek magasabb, százalékát azaz, palack terméket, áruházlánc jégkrémek, ami százaléka, import május, egy legnépszerűbb, több ezer, magyar átlagos, közölte Kereskedelmi, iránti dinnyéből, termékkörből úgynevezett, üdítőkből egyéb, dinnyét forgalom, idén forgalom, Tesco közlése, volt ásványvizekből, közölte fogyott, termékek magyar, azaz polcokon, árkategóriájú Adataik, legnagyobb meg, Balaton népszerűséget, több Kiemelték, polcain dobozban, említett tartalmazó, július közepéig, átlagosan éves, emelkedik mint, megfelelő Kereskedelmi, forgalom megduplázták, képest ásványvíz, termékekből Jégkrémből, Tesco snackek, mely képest, ezt egy, speciális áruházakban, fele Tesco, körülbelül darab, Kereskedelmi naphoz, kiszerelésű teljesen, ezer értek, Ezek ízesített, köztük ásványvizek, körülbelül azt, növekedést családi, érvényesültek majd, darab szeptember, százalékkal söröket, nyári realizálódik, várhatóan Európa, legnépszerűbbek Balaton, írták ami, országos legnépszerűbbek, palack árulnak, ritka jövő, ezt iránti, dinnyét fogy, nyár megjelent, nem realizálódik, emelkedik megszokott, bővülés bajnokság, sajátmárkás hálózata, forgalom multipack, nem fogyasztók, átlagosan gyümölcse, több ásványvíz, ezen nyári, Kiemelték ízesített, három Kft, három zöldség, jobb vagyis, sajátmárkás magasabb, számolt slágertermékeiről,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Tudjátok?,
© 2011 TVN.HU Kft.