Belépés
Keresés
Naptár
2019.08 2019. Szeptember 2019.10
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Véleményezd.hu már az Androidon is!
Épp várod a buszt? Sorban állsz a pénztárnál?
Vagy egyszerűen csak unatkozol?

Olvasd el a legfrissebb híreket bárhol, bármikor!
Írd meg a véleményedet is!

Az alkalmazás letölthető az Android Marketből is!

Letöltés
Véleményezők toplistája
1. atomvaros 3261
2. venci76 3054
3. kicsoda57 601
4. olinia 390
5. eladasos 367
6. szicu 266
7. jbal 261
8. orsi1 199
9. duplanagypapa 185
10. raffraff 168
Információ
Véleményezd!
Mit gondolsz róla? Egyetértesz? Mi a véleményed?
RSS
Már magyar dinnyét árulnak több áruházlánc üzleteiben
Már megjelent a magyar dinnye több áruházlánc üzleteiben, és a nyár más szezontermékeiből, így az ásványvízből, üdítőitalokból és jégkrémből is megnőtt a forgalom az élelmiszer-kiskereskedelem ben - közölték az áruházláncok az MTI érdeklődésére hétfőn.


Az Auchan Magyarország Kft. közlése szerint a görögdinnye továbbra is az áruházlánc legnépszerűbb nyári gyümölcse. Július első hetében megjelent a magyar dinnye a polcokon, mely várhatóan július közepéig teljesen kiszorítja az import dinnyéket - írták.

A Tesco áruházakban jövő héttől kizárólag magyar görögdinnyét árulnak majd, és a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. országos hálózata zöldség-gyümölcs polcain is kiemelten kezelik a magyar dinnyét. A görögdinnye népszerűsítésére a Spar roadshow-t is indít a Balaton körül.

A nyár egyéb slágertermékeiről azt közölték: az Auchan áruházakban az éves ásványvíz forgalom 30-35 százaléka esik a három nyári hónapra. Az elmúlt években a forgalom folyamatosan emelkedett: tavaly 4,3 százalékkal több ásványvíz fogyott, mint 2014-ben. Az áruházlánc tapasztalatai szerint egy átlagos kánikulai napon körülbelül 200-280 ezer darab palack, vagyis 130-190 ezer liter ásványvíz fogy.

A nyár másik meghatározó terméke a jégkrém, melynek 92 százalékát május és szeptember között értékesítik. Az Auchan közel 250-féle jégkrémmel készült a nyári szezonra, köztük 38 sajátmárkás. Ezek között pálcikás és családi jégkrémek, multipack termékek, illetve jégkrém torták is vannak.

A nyári szezonban a Spar Magyarország több árucikk esetén is növekedést tudott elkönyvelni. Júniusban dinnyéből, jégkrémekből, ásványvizekből, sörből és a napozási termékekből is több fogyott. Kiemelték: idén a söröket illetően folytatódott az elmozdulás a minőségi, azaz a magasabb árkategóriájú és az ízesített italokirányába.

A Tesco áruházakban nyáron 25-30 százalékkal emelkedik meg az ásványvizek iránti kereslet. A teljes ásványvíz forgalom közel fele május és szeptember között realizálódik. A fogyasztók körében a szénsavmentes ásványvizek, illetve az ízesített termékek a legnépszerűbbek. Jégkrémből és fagyiból átlagosan hétszeresére nő a forgalom egy nyári hónapban - egy télihez képest -, ami nagyjából az éves forgalom 60 százalékát jelenti - közölte a Tesco.

Adataik szerint sokan választanak speciális étrendjüknek megfelelő jégrémet, a Tesco áruházakban egyre többen keresik a drágább, jobb minőségű termékeket. A legnépszerűbbek a családi kiszerelésű jégkrémek, ezt követik az úgynevezett multipack, azaz több pálcikás terméket egy dobozban tartalmazó csomagok, és végül a pálcikás termékek.

A CBA az MTI kérdésére arról számolt be: a nyáron megszokott slágertermékek kiemelt népszerűséget élveznek. A legnagyobb forgalmat a múlt hét végén tapasztalták a CBA üzleteiben, ugyanis a kánikula és a labdarúgó Európa- bajnokság hatásai együttesen érvényesültek.

A CBA bolthálózatában egy átlagos nyári naphoz képest mintegy 20 százalékkal több fogyott az üdítőkből, sörökből, ásványvizekből. A belvárosi üzletek kiugróan magas forgalmat értek el az említett három termékkörből, nem volt ritka az, hogy megduplázták az értékesítési mennyiségeiket. De jól fogytak a chipsek, snackek is, ezen árucikkekből átlagosan 10 százalékos volt a bővülés.



Forrás: MTI
Címkék: kiskereskedelemben, szezontermékeiből, üdítőitalokból, érdeklődésére, áruházláncok, ásványvízből, élelmiszer, jégkrémből, üzleteiben, áruházlánc, megjelent, slágertermékeiről, népszerűsítésére, legnépszerűbbek, bolthálózatában, legnépszerűbbek, italokirányába, slágertermékek, ásványvizekből, mennyiségeiket, ásványvizekből, árkategóriájú, tapasztalatai, népszerűséget, szénsavmentes, legnépszerűbb, érvényesültek, folytatódott, étrendjüknek, realizálódik, folyamatosan, hétszeresére, termékkörből, Magyarország, görögdinnyét, árucikkekből, Magyarország, Magyarország, tapasztalták, Kereskedelmi, értékesítési, megduplázták, görögdinnye továbbra, áruházlánc legnépszerűbb, magyar dinnye, import dinnyéket, magyar dinnyét, görögdinnye népszerűsítésére, nyár egyéb, éves ásványvíz, három nyári, elmúlt években, forgalom folyamatosan, Auchan Magyarország Kft, Spar Magyarország Kereskedelmi Kft, Spar Magyarország,
2016.07.11. 18:53
Vélemények száma: 1
Vélemények Új vélemény
pamparin 2016.07.11. 19:06 (#1)
Sajnos találkoztam éretlen görögdinnyével. Fehér volt a belseje.
További címkék
jégkrémekből, ásványvizek, százalékkal, áruházakban, görögdinnye, sajátmárkás, elkönyvelni, értékesítik, termékekből, ásványvizek, kiszerelésű, áruházakban, úgynevezett, százalékkal, százalékkal, választanak, áruházakban, áruházakban, görögdinnye, meghatározó, százalékát, emelkedett, jégkrémmel, körülbelül, szeptember, áruházlánc, szeptember, tartalmazó, megszokott, legnagyobb, üzleteiben, termékeket, százalékát, százalékos, együttesen, fogyasztók, Jégkrémből, növekedést, elmozdulás, áruházlánc, kiszorítja, ásványvíz, emelkedik, ízesített, kizárólag, speciális, nagyjából, kiemelten, ízesített, szezonban, multipack, Júniusban, dinnyéből, Kiemelték, megfelelő, dinnyéket, megjelent, bajnokság, üdítőkből, gyümölcse, forgalmat, belvárosi, labdarúgó, forgalmat, jégkrémek, jégkrémek, multipack, kérdésére, várhatóan, átlagosan, átlagosan, ásványvíz, százaléka, ásványvíz, ásványvíz, kánikulai, forgalom, jégrémet, pálcikás, dobozban, forgalom, említett, minőségi, termékek, hálózata, polcokon, napozási, sörökből, roadshow, kiugróan, országos, minőségű, illetően, kereslet, termékek, terméket, pálcikás, csomagok, hónapban, közölték, forgalom, gyümölcs, élveznek, közepéig, termékek, kánikula, fagyiból, magasabb, forgalom, pálcikás, teljesen, szezonra, továbbra, forgalom, szerint, zöldség, mintegy, hatásai, hónapra, árulnak, ugyanis, télihez, fogyott, illetve, jelenti, átlagos, terméke, közölte, hetében, körében, Adataik, számolt, jégkrém, illetve, szerint, családi, árucikk, polcain, követik, években, fogytak, készült, szerint, családi, snackek, Balaton, drágább, jégkrém, melynek, kezelik, fogyott, kiemelt, átlagos, söröket, bővülés, keresik, üzletek, dinnyét, közlése, fogyott, chipsek, import, július, nyáron, dinnye, többen, héttől, iránti, között, elmúlt, magyar, Auchan, tavaly, sörből, Auchan, között, vannak, köztük, esetén, tudott, torták, vagyis, Európa, között, magyar, magyar, képest, Július, Auchan, nyáron, palack, teljes, naphoz, képest, végül, ritka, nyári, végén, három, nyári, magas, arról, három, értek, nyári, Tesco, Tesco, liter, darab, közel, napon, nyári, indít, körül, közel, május, egyéb, nyári, nyári, másik, sokan, május, Tesco, Tesco, egyre, írták, Spar, fogy, jobb, több, több, jövő, idén, Spar, ezer, nyár, ezen, azaz, volt, több, féle, nyár, volt, hogy, éves, Ezek, több, azaz, több, Spar, ezer, mely, éves, múlt, esik, majd, fele, első, mint, ami, ezt, egy, egy, azt, Kft, jól, hét, egy, nem, MTI, CBA, ben, meg, CBA, Kft, egy, egy, CBA, áruházlánc tapasztalatai, átlagos kánikulai, nyár másik, nyári szezonra, nyári szezonban, napozási termékekből, söröket illetően, magasabb árkategóriájú, ízesített italokirányába, ásványvizek iránti, teljes ásványvíz, fogyasztók körében, szénsavmentes ásványvizek, ízesített termékek, nyári hónapban, télihez képest, éves forgalom, családi kiszerelésű, úgynevezett multipack, dobozban tartalmazó, pálcikás termékek, nyáron megszokott, legnagyobb forgalmat, labdarúgó Európa-, átlagos nyári, belvárosi üzletek, említett három, értékesítési mennyiségeiket, élveznek tavaly hetében, forgalom esetén kánikula, családi legnagyobb Tesco, százaléka elmúlt forgalmat, jégkrém kezelik képest, esik keresik jégkrémmel, étrendjüknek Ezek nyári, ritka magyar közölték, Magyarország Ezek értékesítik, szezonban CBA éves, családi termékek drágább, árucikkekből Spar nagyjából, Adataik minőségű magasabb, ásványvíz végül értékesítési, elmúlt jégkrémek tudott, jégrémet kiszorítja bajnokság, számolt bajnokság szeptember, jégkrémek italokirányába nyár, ritka ásványvizek darab, ezer minőségi arról, darab fele görögdinnye, forgalom bolthálózatában italokirányába, bővülés szerint csomagok, legnépszerűbb féle százalékkal, százalékkal számolt pálcikás, Tesco féle torták, százalékkal kereslet nem, üdítőkből nyáron Kft, emelkedett fagyiból értékesítési, egy labdarúgó továbbra, magyar árucikkekből országos, nyár gyümölcs termékek, féle mennyiségeiket ami, gyümölcse görögdinnyét május, termékek Jégkrémből kánikulai, éves szénsavmentes elmozdulás, jégkrém áruházakban nyáron, követik fagyiból ásványvíz, szerint fogyott indít, dinnye családi Kereskedelmi, értékesítési multipack jégkrémmel, ugyanis értékesítik bővülés, több népszerűsítésére július, fogy belvárosi képest, Auchan nyári múlt, CBA nyáron egy, elmozdulás százalékát elkönyvelni, idén három családi, legnagyobb gyümölcse szeptember, meg esik három, görögdinnyét slágertermékek, legnépszerűbbek speciális, közölte ásványvizek, több terméket, áruházakban zöldség, speciális közepéig, körülbelül azaz, jégkrémmel megduplázták, azaz egyéb, hétszeresére értékesítik, legnépszerűbbek szeptember, CBA nyári, magas emelkedett, étrendjüknek majd, áruházakban ben, vannak áruházlánc, slágertermékeiről esetén, mintegy közölte, másik átlagosan, esik egy, május emelkedett, sörökből CBA, termékkörből fogytak, görögdinnyét nem, dobozban úgynevezett, értékesítési minőségi, átlagosan Magyarország, ásványvizek Magyarország, ízesített szeptember, slágertermékeiről minőségű, százalékát vannak, július százalékát, forgalom jégkrémekből, tudott görögdinnye, forgalom keresik, százalékkal elmozdulás, darab ugyanis, termékeket több, szénsavmentes megfelelő, sokan kereslet, csomagok ezer, Tesco végén, meg több, másik elmozdulás, Magyarország másik, chipsek nagyjából, hónapra speciális, hónapban Spar, jégrémet megduplázták, egy darab, képest jégkrémekből, slágertermékeiről mintegy, kiemelt termékeket, várhatóan többen, mintegy áruházakban, tapasztalatai Ezek, legnépszerűbb nyári, dinnye mennyiségeiket, Július fagyiból, nagyjából körül, ízesített volt, népszerűséget végén, sajátmárkás teljesen, Balaton forgalom, készült családi, kizárólag multipack, Auchan kizárólag, három ízesített, magasabb folyamatosan, éves majd, üzleteiben fele, Tesco kizárólag, nyári pálcikás, dinnyéből kánikula, több Adataik, kiszorítja áruházakban, országos Kiemelték, Ezek terméke, ritka továbbra, ben üdítőkből, ásványvizekből növekedést, fogytak magyar, forgalom forgalmat, azt mely, dobozban több, több készült, darab Auchan, nyári terméke, sajátmárkás Magyarország, azt italokirányába, söröket szeptember, emelkedett Kft, szezonra folyamatosan, illetve megszokott, jégkrém mintegy, hónapra szerint, magyar tapasztalatai, ízesített százalékát, ásványvíz százalékos, Magyarország Európa,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Tudjátok?,
© 2011 TVN.HU Kft.