Belépés
Keresés
Naptár
2019.06 2019. Július 2019.08
HétKedSzeCsüPénSzoVas
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Véleményezd.hu már az Androidon is!
Épp várod a buszt? Sorban állsz a pénztárnál?
Vagy egyszerűen csak unatkozol?

Olvasd el a legfrissebb híreket bárhol, bármikor!
Írd meg a véleményedet is!

Az alkalmazás letölthető az Android Marketből is!

Letöltés
Véleményezők toplistája
1. atomvaros 3261
2. venci76 3054
3. kicsoda57 601
4. olinia 390
5. eladasos 367
6. szicu 266
7. jbal 261
8. orsi1 199
9. duplanagypapa 185
10. raffraff 168
Információ
Véleményezd!
Mit gondolsz róla? Egyetértesz? Mi a véleményed?
RSS
Már magyar dinnyét árulnak több áruházlánc üzleteiben
Már megjelent a magyar dinnye több áruházlánc üzleteiben, és a nyár más szezontermékeiből, így az ásványvízből, üdítőitalokból és jégkrémből is megnőtt a forgalom az élelmiszer-kiskereskedelem ben - közölték az áruházláncok az MTI érdeklődésére hétfőn.


Az Auchan Magyarország Kft. közlése szerint a görögdinnye továbbra is az áruházlánc legnépszerűbb nyári gyümölcse. Július első hetében megjelent a magyar dinnye a polcokon, mely várhatóan július közepéig teljesen kiszorítja az import dinnyéket - írták.

A Tesco áruházakban jövő héttől kizárólag magyar görögdinnyét árulnak majd, és a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. országos hálózata zöldség-gyümölcs polcain is kiemelten kezelik a magyar dinnyét. A görögdinnye népszerűsítésére a Spar roadshow-t is indít a Balaton körül.

A nyár egyéb slágertermékeiről azt közölték: az Auchan áruházakban az éves ásványvíz forgalom 30-35 százaléka esik a három nyári hónapra. Az elmúlt években a forgalom folyamatosan emelkedett: tavaly 4,3 százalékkal több ásványvíz fogyott, mint 2014-ben. Az áruházlánc tapasztalatai szerint egy átlagos kánikulai napon körülbelül 200-280 ezer darab palack, vagyis 130-190 ezer liter ásványvíz fogy.

A nyár másik meghatározó terméke a jégkrém, melynek 92 százalékát május és szeptember között értékesítik. Az Auchan közel 250-féle jégkrémmel készült a nyári szezonra, köztük 38 sajátmárkás. Ezek között pálcikás és családi jégkrémek, multipack termékek, illetve jégkrém torták is vannak.

A nyári szezonban a Spar Magyarország több árucikk esetén is növekedést tudott elkönyvelni. Júniusban dinnyéből, jégkrémekből, ásványvizekből, sörből és a napozási termékekből is több fogyott. Kiemelték: idén a söröket illetően folytatódott az elmozdulás a minőségi, azaz a magasabb árkategóriájú és az ízesített italokirányába.

A Tesco áruházakban nyáron 25-30 százalékkal emelkedik meg az ásványvizek iránti kereslet. A teljes ásványvíz forgalom közel fele május és szeptember között realizálódik. A fogyasztók körében a szénsavmentes ásványvizek, illetve az ízesített termékek a legnépszerűbbek. Jégkrémből és fagyiból átlagosan hétszeresére nő a forgalom egy nyári hónapban - egy télihez képest -, ami nagyjából az éves forgalom 60 százalékát jelenti - közölte a Tesco.

Adataik szerint sokan választanak speciális étrendjüknek megfelelő jégrémet, a Tesco áruházakban egyre többen keresik a drágább, jobb minőségű termékeket. A legnépszerűbbek a családi kiszerelésű jégkrémek, ezt követik az úgynevezett multipack, azaz több pálcikás terméket egy dobozban tartalmazó csomagok, és végül a pálcikás termékek.

A CBA az MTI kérdésére arról számolt be: a nyáron megszokott slágertermékek kiemelt népszerűséget élveznek. A legnagyobb forgalmat a múlt hét végén tapasztalták a CBA üzleteiben, ugyanis a kánikula és a labdarúgó Európa- bajnokság hatásai együttesen érvényesültek.

A CBA bolthálózatában egy átlagos nyári naphoz képest mintegy 20 százalékkal több fogyott az üdítőkből, sörökből, ásványvizekből. A belvárosi üzletek kiugróan magas forgalmat értek el az említett három termékkörből, nem volt ritka az, hogy megduplázták az értékesítési mennyiségeiket. De jól fogytak a chipsek, snackek is, ezen árucikkekből átlagosan 10 százalékos volt a bővülés.



Forrás: MTI
Címkék: kiskereskedelemben, szezontermékeiből, üdítőitalokból, érdeklődésére, áruházláncok, ásványvízből, élelmiszer, jégkrémből, üzleteiben, áruházlánc, megjelent, slágertermékeiről, népszerűsítésére, legnépszerűbbek, bolthálózatában, legnépszerűbbek, italokirányába, slágertermékek, ásványvizekből, mennyiségeiket, ásványvizekből, árkategóriájú, tapasztalatai, népszerűséget, szénsavmentes, legnépszerűbb, érvényesültek, folytatódott, étrendjüknek, realizálódik, folyamatosan, hétszeresére, termékkörből, Magyarország, görögdinnyét, árucikkekből, Magyarország, Magyarország, tapasztalták, Kereskedelmi, értékesítési, megduplázták, görögdinnye továbbra, áruházlánc legnépszerűbb, magyar dinnye, import dinnyéket, magyar dinnyét, görögdinnye népszerűsítésére, nyár egyéb, éves ásványvíz, három nyári, elmúlt években, forgalom folyamatosan, Auchan Magyarország Kft, Spar Magyarország Kereskedelmi Kft, Spar Magyarország,
2016.07.11. 18:53
Vélemények száma: 1
Vélemények Új vélemény
pamparin 2016.07.11. 19:06 (#1)
Sajnos találkoztam éretlen görögdinnyével. Fehér volt a belseje.
További címkék
jégkrémekből, ásványvizek, százalékkal, áruházakban, görögdinnye, sajátmárkás, elkönyvelni, értékesítik, termékekből, ásványvizek, kiszerelésű, áruházakban, úgynevezett, százalékkal, százalékkal, választanak, áruházakban, áruházakban, görögdinnye, meghatározó, százalékát, emelkedett, jégkrémmel, körülbelül, szeptember, áruházlánc, szeptember, tartalmazó, megszokott, legnagyobb, üzleteiben, termékeket, százalékát, százalékos, együttesen, fogyasztók, Jégkrémből, növekedést, elmozdulás, áruházlánc, kiszorítja, ásványvíz, emelkedik, ízesített, kizárólag, speciális, nagyjából, kiemelten, ízesített, szezonban, multipack, Júniusban, dinnyéből, Kiemelték, megfelelő, dinnyéket, megjelent, bajnokság, üdítőkből, gyümölcse, forgalmat, belvárosi, labdarúgó, forgalmat, jégkrémek, jégkrémek, multipack, kérdésére, várhatóan, átlagosan, átlagosan, ásványvíz, százaléka, ásványvíz, ásványvíz, kánikulai, forgalom, jégrémet, pálcikás, dobozban, forgalom, említett, minőségi, termékek, hálózata, polcokon, napozási, sörökből, roadshow, kiugróan, országos, minőségű, illetően, kereslet, termékek, terméket, pálcikás, csomagok, hónapban, közölték, forgalom, gyümölcs, élveznek, közepéig, termékek, kánikula, fagyiból, magasabb, forgalom, pálcikás, teljesen, szezonra, továbbra, forgalom, szerint, zöldség, mintegy, hatásai, hónapra, árulnak, ugyanis, télihez, fogyott, illetve, jelenti, átlagos, terméke, közölte, hetében, körében, Adataik, számolt, jégkrém, illetve, szerint, családi, árucikk, polcain, követik, években, fogytak, készült, szerint, családi, snackek, Balaton, drágább, jégkrém, melynek, kezelik, fogyott, kiemelt, átlagos, söröket, bővülés, keresik, üzletek, dinnyét, közlése, fogyott, chipsek, import, július, nyáron, dinnye, többen, héttől, iránti, között, elmúlt, magyar, Auchan, tavaly, sörből, Auchan, között, vannak, köztük, esetén, tudott, torták, vagyis, Európa, között, magyar, magyar, képest, Július, Auchan, nyáron, palack, teljes, naphoz, képest, végül, ritka, nyári, végén, három, nyári, magas, arról, három, értek, nyári, Tesco, Tesco, liter, darab, közel, napon, nyári, indít, körül, közel, május, egyéb, nyári, nyári, másik, sokan, május, Tesco, Tesco, egyre, írták, Spar, fogy, jobb, több, több, jövő, idén, Spar, ezer, nyár, ezen, azaz, volt, több, féle, nyár, volt, hogy, éves, Ezek, több, azaz, több, Spar, ezer, mely, éves, múlt, esik, majd, fele, első, mint, ami, ezt, egy, egy, azt, Kft, jól, hét, egy, nem, MTI, CBA, ben, meg, CBA, Kft, egy, egy, CBA, áruházlánc tapasztalatai, átlagos kánikulai, nyár másik, nyári szezonra, nyári szezonban, napozási termékekből, söröket illetően, magasabb árkategóriájú, ízesített italokirányába, ásványvizek iránti, teljes ásványvíz, fogyasztók körében, szénsavmentes ásványvizek, ízesített termékek, nyári hónapban, télihez képest, éves forgalom, családi kiszerelésű, úgynevezett multipack, dobozban tartalmazó, pálcikás termékek, nyáron megszokott, legnagyobb forgalmat, labdarúgó Európa-, átlagos nyári, belvárosi üzletek, említett három, értékesítési mennyiségeiket, ezen üzleteiben megszokott, áruházakban szerint Spar, import szeptember egyre, ezer ásványvizek körül, szerint termékek darab, megjelent megduplázták százalékkal, Magyarország nyári áruházakban, százalékkal Auchan indít, elkönyvelni közel fele, polcain értek minőségi, CBA import családi, százalékát közel értékesítik, ásványvizekből illetően jégkrémek, idén ízesített csomagok, között közel Tesco, hónapban árucikkekből esik, snackek választanak végül, esetén ízesített kánikula, forgalom polcokon ásványvíz, minőségű esik egy, nyári több chipsek, átlagosan hétszeresére minőségű, pálcikás Kereskedelmi május, Tesco ezt étrendjüknek, áruházlánc fogyott idén, legnépszerűbbek legnépszerűbbek fele, fele drágább árucikkekből, sörből kiemelten ásványvíz, ásványvizek teljes palack, ásványvíz görögdinnye iránti, százaléka féle családi, azt százalékos üzletek, forgalom Auchan magyar, százalékkal élveznek iránti, termékeket közlése áruházlánc, folytatódott chipsek ásványvíz, meg években másik, folyamatosan fogyasztók folyamatosan, kereslet kérdésére napon, elkönyvelni tavaly több, nyári egy közel, labdarúgó egy CBA, Spar forgalmat magyar, üzletek kánikula Magyarország, speciális iránti között, zöldség között multipack, Auchan esetén azaz, körében három Magyarország, kezelik százalékkal kereslet, említett Júniusban folyamatosan, multipack mennyiségeiket, étrendjüknek szénsavmentes, átlagosan slágertermékeiről, ásványvizekből emelkedik, belvárosi tudott, több végén, nyári tapasztalták, sörökből teljesen, családi görögdinnyét, liter Kiemelték, három iránti, közel illetve, képest polcokon, iránti termékekből, három Spar, tartalmazó népszerűsítésére, mint speciális, legnépszerűbb multipack, nagyjából árucikkekből, jelenti követik, értek kánikulai, bajnokság körében, közepéig között, CBA CBA, nyári magas, Kiemelték jelenti, országos hétszeresére, slágertermékeiről sajátmárkás, fagyiból között, speciális szeptember, fogytak termékek, megszokott ugyanis, torták ízesített, három első, kérdésére ízesített, hatásai görögdinnyét, keresik Tesco, átlagos tapasztalatai, termékek Balaton, tapasztalatai szeptember, várhatóan jégkrémek, vagyis palack, polcokon Európa, Spar Tesco, százaléka Magyarország, legnépszerűbbek hogy, körében üzleteiben, napozási százalékát, termékek kiszerelésű, úgynevezett három, országos import, írták egy, kiugróan forgalom, árkategóriájú írták, CBA termékkörből, legnépszerűbbek várhatóan, napozási képest, tapasztalatai három, országos volt, jégkrém képest, azt fogyott, fogyott zöldség, nyári CBA, esetén elmozdulás, ásványvizek május, ben számolt, termékek másik, körében írták, emelkedik években, tavaly ásványvíz, import köztük, készült slágertermékeiről, polcokon átlagos, értek Tesco, továbbra ásványvíz, fogyott hónapban, esik görögdinnye, éves Auchan, áruházakban Balaton, első kizárólag, roadshow ezer, Tesco egyre, naphoz üdítőkből, Auchan jól, több multipack, megszokott továbbra, Kft magas, forgalom minőségi, kánikulai elmozdulás, áruházakban nyári, családi többen, áruházlánc árulnak, magas sajátmárkás, legnagyobb nyár, vagyis ásványvizek, ásványvizek görögdinnyét, népszerűséget több, több nyári, meghatározó készült, naphoz legnépszerűbbek,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Tudjátok?,
© 2011 TVN.HU Kft.