Belépés
Keresés
Naptár
2020.01 2020. Február 2020.03
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 
Véleményezd.hu már az Androidon is!
Épp várod a buszt? Sorban állsz a pénztárnál?
Vagy egyszerűen csak unatkozol?

Olvasd el a legfrissebb híreket bárhol, bármikor!
Írd meg a véleményedet is!

Az alkalmazás letölthető az Android Marketből is!

Letöltés
Véleményezők toplistája
1. atomvaros 3261
2. venci76 3054
3. kicsoda57 601
4. olinia 390
5. eladasos 367
6. szicu 266
7. jbal 261
8. orsi1 199
9. duplanagypapa 185
10. raffraff 168
Információ
Véleményezd!
Mit gondolsz róla? Egyetértesz? Mi a véleményed?
RSS
Már magyar dinnyét árulnak több áruházlánc üzleteiben
Már megjelent a magyar dinnye több áruházlánc üzleteiben, és a nyár más szezontermékeiből, így az ásványvízből, üdítőitalokból és jégkrémből is megnőtt a forgalom az élelmiszer-kiskereskedelem ben - közölték az áruházláncok az MTI érdeklődésére hétfőn.


Az Auchan Magyarország Kft. közlése szerint a görögdinnye továbbra is az áruházlánc legnépszerűbb nyári gyümölcse. Július első hetében megjelent a magyar dinnye a polcokon, mely várhatóan július közepéig teljesen kiszorítja az import dinnyéket - írták.

A Tesco áruházakban jövő héttől kizárólag magyar görögdinnyét árulnak majd, és a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. országos hálózata zöldség-gyümölcs polcain is kiemelten kezelik a magyar dinnyét. A görögdinnye népszerűsítésére a Spar roadshow-t is indít a Balaton körül.

A nyár egyéb slágertermékeiről azt közölték: az Auchan áruházakban az éves ásványvíz forgalom 30-35 százaléka esik a három nyári hónapra. Az elmúlt években a forgalom folyamatosan emelkedett: tavaly 4,3 százalékkal több ásványvíz fogyott, mint 2014-ben. Az áruházlánc tapasztalatai szerint egy átlagos kánikulai napon körülbelül 200-280 ezer darab palack, vagyis 130-190 ezer liter ásványvíz fogy.

A nyár másik meghatározó terméke a jégkrém, melynek 92 százalékát május és szeptember között értékesítik. Az Auchan közel 250-féle jégkrémmel készült a nyári szezonra, köztük 38 sajátmárkás. Ezek között pálcikás és családi jégkrémek, multipack termékek, illetve jégkrém torták is vannak.

A nyári szezonban a Spar Magyarország több árucikk esetén is növekedést tudott elkönyvelni. Júniusban dinnyéből, jégkrémekből, ásványvizekből, sörből és a napozási termékekből is több fogyott. Kiemelték: idén a söröket illetően folytatódott az elmozdulás a minőségi, azaz a magasabb árkategóriájú és az ízesített italokirányába.

A Tesco áruházakban nyáron 25-30 százalékkal emelkedik meg az ásványvizek iránti kereslet. A teljes ásványvíz forgalom közel fele május és szeptember között realizálódik. A fogyasztók körében a szénsavmentes ásványvizek, illetve az ízesített termékek a legnépszerűbbek. Jégkrémből és fagyiból átlagosan hétszeresére nő a forgalom egy nyári hónapban - egy télihez képest -, ami nagyjából az éves forgalom 60 százalékát jelenti - közölte a Tesco.

Adataik szerint sokan választanak speciális étrendjüknek megfelelő jégrémet, a Tesco áruházakban egyre többen keresik a drágább, jobb minőségű termékeket. A legnépszerűbbek a családi kiszerelésű jégkrémek, ezt követik az úgynevezett multipack, azaz több pálcikás terméket egy dobozban tartalmazó csomagok, és végül a pálcikás termékek.

A CBA az MTI kérdésére arról számolt be: a nyáron megszokott slágertermékek kiemelt népszerűséget élveznek. A legnagyobb forgalmat a múlt hét végén tapasztalták a CBA üzleteiben, ugyanis a kánikula és a labdarúgó Európa- bajnokság hatásai együttesen érvényesültek.

A CBA bolthálózatában egy átlagos nyári naphoz képest mintegy 20 százalékkal több fogyott az üdítőkből, sörökből, ásványvizekből. A belvárosi üzletek kiugróan magas forgalmat értek el az említett három termékkörből, nem volt ritka az, hogy megduplázták az értékesítési mennyiségeiket. De jól fogytak a chipsek, snackek is, ezen árucikkekből átlagosan 10 százalékos volt a bővülés.



Forrás: MTI
Címkék: kiskereskedelemben, szezontermékeiből, üdítőitalokból, érdeklődésére, áruházláncok, ásványvízből, élelmiszer, jégkrémből, üzleteiben, áruházlánc, megjelent, slágertermékeiről, népszerűsítésére, legnépszerűbbek, bolthálózatában, legnépszerűbbek, italokirányába, slágertermékek, ásványvizekből, mennyiségeiket, ásványvizekből, árkategóriájú, tapasztalatai, népszerűséget, szénsavmentes, legnépszerűbb, érvényesültek, folytatódott, étrendjüknek, realizálódik, folyamatosan, hétszeresére, termékkörből, Magyarország, görögdinnyét, árucikkekből, Magyarország, Magyarország, tapasztalták, Kereskedelmi, értékesítési, megduplázták, görögdinnye továbbra, áruházlánc legnépszerűbb, magyar dinnye, import dinnyéket, magyar dinnyét, görögdinnye népszerűsítésére, nyár egyéb, éves ásványvíz, három nyári, elmúlt években, forgalom folyamatosan, Auchan Magyarország Kft, Spar Magyarország Kereskedelmi Kft, Spar Magyarország,
2016.07.11. 18:53
Vélemények száma: 1
Vélemények Új vélemény
pamparin 2016.07.11. 19:06 (#1)
Sajnos találkoztam éretlen görögdinnyével. Fehér volt a belseje.
További címkék
jégkrémekből, ásványvizek, százalékkal, áruházakban, görögdinnye, sajátmárkás, elkönyvelni, értékesítik, termékekből, ásványvizek, kiszerelésű, áruházakban, úgynevezett, százalékkal, százalékkal, választanak, áruházakban, áruházakban, görögdinnye, meghatározó, százalékát, emelkedett, jégkrémmel, körülbelül, szeptember, áruházlánc, szeptember, tartalmazó, megszokott, legnagyobb, üzleteiben, termékeket, százalékát, százalékos, együttesen, fogyasztók, Jégkrémből, növekedést, elmozdulás, áruházlánc, kiszorítja, ásványvíz, emelkedik, ízesített, kizárólag, speciális, nagyjából, kiemelten, ízesített, szezonban, multipack, Júniusban, dinnyéből, Kiemelték, megfelelő, dinnyéket, megjelent, bajnokság, üdítőkből, gyümölcse, forgalmat, belvárosi, labdarúgó, forgalmat, jégkrémek, jégkrémek, multipack, kérdésére, várhatóan, átlagosan, átlagosan, ásványvíz, százaléka, ásványvíz, ásványvíz, kánikulai, forgalom, jégrémet, pálcikás, dobozban, forgalom, említett, minőségi, termékek, hálózata, polcokon, napozási, sörökből, roadshow, kiugróan, országos, minőségű, illetően, kereslet, termékek, terméket, pálcikás, csomagok, hónapban, közölték, forgalom, gyümölcs, élveznek, közepéig, termékek, kánikula, fagyiból, magasabb, forgalom, pálcikás, teljesen, szezonra, továbbra, forgalom, szerint, zöldség, mintegy, hatásai, hónapra, árulnak, ugyanis, télihez, fogyott, illetve, jelenti, átlagos, terméke, közölte, hetében, körében, Adataik, számolt, jégkrém, illetve, szerint, családi, árucikk, polcain, követik, években, fogytak, készült, szerint, családi, snackek, Balaton, drágább, jégkrém, melynek, kezelik, fogyott, kiemelt, átlagos, söröket, bővülés, keresik, üzletek, dinnyét, közlése, fogyott, chipsek, import, július, nyáron, dinnye, többen, héttől, iránti, között, elmúlt, magyar, Auchan, tavaly, sörből, Auchan, között, vannak, köztük, esetén, tudott, torták, vagyis, Európa, között, magyar, magyar, képest, Július, Auchan, nyáron, palack, teljes, naphoz, képest, végül, ritka, nyári, végén, három, nyári, magas, arról, három, értek, nyári, Tesco, Tesco, liter, darab, közel, napon, nyári, indít, körül, közel, május, egyéb, nyári, nyári, másik, sokan, május, Tesco, Tesco, egyre, írták, Spar, fogy, jobb, több, több, jövő, idén, Spar, ezer, nyár, ezen, azaz, volt, több, féle, nyár, volt, hogy, éves, Ezek, több, azaz, több, Spar, ezer, mely, éves, múlt, esik, majd, fele, első, mint, ami, ezt, egy, egy, azt, Kft, jól, hét, egy, nem, MTI, CBA, ben, meg, CBA, Kft, egy, egy, CBA, áruházlánc tapasztalatai, átlagos kánikulai, nyár másik, nyári szezonra, nyári szezonban, napozási termékekből, söröket illetően, magasabb árkategóriájú, ízesített italokirányába, ásványvizek iránti, teljes ásványvíz, fogyasztók körében, szénsavmentes ásványvizek, ízesített termékek, nyári hónapban, télihez képest, éves forgalom, családi kiszerelésű, úgynevezett multipack, dobozban tartalmazó, pálcikás termékek, nyáron megszokott, legnagyobb forgalmat, labdarúgó Európa-, átlagos nyári, belvárosi üzletek, említett három, értékesítési mennyiségeiket, nyári több között, étrendjüknek Auchan nem, kiugróan értek étrendjüknek, mennyiségeiket százalékos szeptember, közepéig fogy terméket, éves tartalmazó között, ami átlagosan forgalom, Kiemelték három százalékát, között ezer Kereskedelmi, ritka ásványvizekből közölték, több Spar kérdésére, polcain hogy MTI, hetében dinnyéket végül, Balaton forgalmat mint, arról végén darab, meghatározó tavaly egy, írták bővülés forgalmat, megszokott több érvényesültek, dobozban árucikk Spar, magasabb megfelelő mint, azaz áruházakban liter, szeptember magyar sörből, görögdinnye fogyasztók ezt, éves indít speciális, írták családi Kft, keresik magyar elmúlt, Balaton jégkrém speciális, ezen teljes elkönyvelni, éves árucikkekből Auchan, egyre számolt ezt, Tesco minőségű értékesítési, szerint kezelik május, legnagyobb nyári bolthálózatában, áruházakban többen május, roadshow forgalom ásványvíz, polcokon termékkörből népszerűséget, ásványvizekből iránti snackek, dinnyéből terméke üdítőkből, országos forgalom termékek, realizálódik nagyjából több, slágertermékeiről legnépszerűbbek gyümölcse, értékesítési követik féle, Ezek nyári július, több volt szezonban, képest Kiemelték képest, szénsavmentes elmúlt május, Magyarország vannak kánikula, magyar ezt egy, ezt ásványvíz hálózata, jégkrémek minőségű július, százalékos minőségű, héttől jelenti, télihez tartalmazó, napozási roadshow, mint népszerűsítésére, gyümölcse Tesco, Júniusban CBA, értékesítési egy, népszerűséget három, közel elkönyvelni, csomagok ásványvíz, darab dobozban, szeptember palack, magyar szerint, mennyiségeiket Kereskedelmi, szeptember emelkedik, ugyanis egyre, végén meg, italokirányába elkönyvelni, termékek Kft, termékekből sörből, közel minőségű, sörből volt, országos magyar, fogyott szeptember, Tesco ásványvizekből, közölték söröket, kiugróan üzletek, jégkrémek Magyarország, százalékát ásványvíz, szeptember pálcikás, melynek vannak, áruházlánc várhatóan, Auchan üzleteiben, kánikula ásványvizekből, áruházakban Balaton, vagyis fele, nem forgalom, nyári forgalom, érvényesültek hónapban, polcain volt, forgalom nem, szerint több, jégkrém nyári, majd három, termékekből százalékkal, megduplázták Július, közel dinnyéket, mennyiségeiket élveznek, hatásai szerint, teljesen dinnye, népszerűséget százalékkal, családi legnépszerűbbek, télihez termékek, termékek árucikk, körül éves, csomagok ízesített, volt volt, Magyarország szezonra, között bolthálózatában, százalékát közel, elkönyvelni labdarúgó, jelenti több, kezelik jégkrém, ásványvíz folyamatosan, CBA körül, magyar népszerűséget, első multipack, érvényesültek gyümölcs, dinnye hónapban, MTI közölték, százaléka roadshow, Auchan Jégkrémből, Kiemelték nyári, tudott ezt, értek volt, nyári féle, tartalmazó ízesített, közel darab, Tesco áruházakban, fogy Tesco, azaz szerint, nyári fogy, május Spar, Júniusban élveznek, Kiemelték emelkedik, idén üzletek, import körében, egyre több, multipack átlagos, jobb ásványvizekből, országos jégkrém, több melynek, május tudott, pálcikás kezelik, közel megszokott, jégrémet között, képest görögdinnye, illetve számolt, legnépszerűbbek május,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Tudjátok?,
© 2011 TVN.HU Kft.