Belépés
Keresés
Naptár
2019.06 2019. Július 2019.08
HétKedSzeCsüPénSzoVas
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Véleményezd.hu már az Androidon is!
Épp várod a buszt? Sorban állsz a pénztárnál?
Vagy egyszerűen csak unatkozol?

Olvasd el a legfrissebb híreket bárhol, bármikor!
Írd meg a véleményedet is!

Az alkalmazás letölthető az Android Marketből is!

Letöltés
Véleményezők toplistája
1. atomvaros 3261
2. venci76 3054
3. kicsoda57 601
4. olinia 390
5. eladasos 367
6. szicu 266
7. jbal 261
8. orsi1 199
9. duplanagypapa 185
10. raffraff 168
Információ
Véleményezd!
Mit gondolsz róla? Egyetértesz? Mi a véleményed?
RSS
Századvég: szívesebben vesznek hazai terméket a magyar vásárlók
A hazai vásárlók szívesebben vesznek Magyarországon előállított termékeket, a minőségükről jó a véleményük, és ésszerű mértékben hajlandóak ezekért akár többet is fizetni - derül ki a Századvég Gazdaságkutató Zrt. által végzett friss közvélemény-kutatásból.


A gazdaságkutató pénteki tájékoztatása szerint a magyar lakosság túlnyomó többsége, 83 százaléka valamilyen mértékben figyelembe veszi, hogy a megvásárolni tervezett terméket Magyarországon vagy külföldön gyártották. A megkérdezettek 16 százaléka nyilatkozott úgy, hogy soha nem veszi figyelembe az adott termék gyártási helyét. A nőknek valamivel fontosabb a megvásárolandó termék magyarországi gyártása, mint a férfiaknak.

A lakosság 66 százaléka vásárolna inkább hazai terméket, míg csak 2 százalék mondta, hogy szívesebben vásárolna külföldi előállítású terméket, és 31 százalékuk nyilatkozott úgy, hogy számukra közömbös a termék gyártási helye.

A kutatás eredménye szerint a lakosság csaknem háromnegyede hajlandó valamennyivel többet fizetni azért, hogy hazai gyártású terméket vásároljon. Csaknem 52 százalék hajlandó legfeljebb 10 százalékkal többet fizetni, 17 százalék legfeljebb 25 százalékkal, 4 százalék pedig több mint 25 százalékkal is hajlandó többet fizetni a magyar termékért. A lakosság 24 százaléka nyilatkozott úgy, hogy nem fizetne többet a magyar termékért.

Demográfiai bontásban csak az életkornál láthatók lényegi különbségek, a fiatalabb korosztályoknak kevésbé fontos ez a szempont, de esetükben is 75 százalék nyilatkozott úgy, hogy a termék eredetét vásárlásai során mérlegelni szokta.

A Századvég közleménye szerint az adatok jelzik, hogy a gyártóknak megéri termékfejlesztésben és termelésbővítésben gondolkodni, a forgalmazóknak pedig az eddigieknél nagyobb hangsúlyt fektetni a magyar termékek kínálatára.

A Századvég telefonos kérdőíves közvélemény-kutatást végzett a felnőtt magyar lakosság körében május 4-18. között, ennek során 1000 véletlenszerűen kiválasztott felnőttet kérdeztek meg. Az elemzésben közölt adatok legfeljebb plusz-mínusz 3,1 százalékponttal térhetnek el a mintavételből fakadóan attól az eredménytől, amit az ország összes felnőtt lakosának megkérdezése eredményezett volna.



Forrás: MTI
Címkék: Magyarországon, Gazdaságkutató, minőségükről, előállított, közvélemény, szívesebben, kutatásból, véleményük, hajlandóak, termékeket, Századvég, termékfejlesztésben, termelésbővítésben, korosztályoknak, százalékponttal, véletlenszerűen, forgalmazóknak, Magyarországon, gazdaságkutató, megkérdezettek, megvásárolandó, magyarországi, valamennyivel, tájékoztatása, eredményezett, mintavételből, háromnegyede, megkérdezése, nyilatkozott, megvásárolni, nyilatkozott, nyilatkozott, kiválasztott, nyilatkozott, Demográfiai, eddigieknél, gondolkodni, eredménytől, szívesebben, előállítású, közvélemény, százalékkal, gazdaságkutató pénteki, magyar lakosság, megvásárolni tervezett, adott termék, nőknek valamivel, megvásárolandó termék, termék gyártási, kutatás eredménye, lakosság csaknem, magyar termékért, életkornál láthatók, Századvég Gazdaságkutató Zrt,
2019.05.31. 11:01
Vélemények száma: 0
Vélemények Új vélemény
Sajnos ehhez a hírhez még nem érkezett vélemény! Legyél Te az első, írd meg a véleményed!
További címkék
százalékkal, különbségek, százalékkal, férfiaknak, vásárlásai, mérlegelni, életkornál, elemzésben, közleménye, figyelembe, figyelembe, vásároljon, valamilyen, legfeljebb, legfeljebb, kínálatára, gyártották, legfeljebb, gyártóknak, százalékuk, fiatalabb, felnőttet, termékért, bontásban, eredménye, térhetnek, százaléka, termékért, százaléka, mértékben, hangsúlyt, valamivel, telefonos, lakosának, külföldön, százaléka, Századvég, fontosabb, kérdeztek, esetükben, vásárolna, tervezett, kérdőíves, vásárolna, Századvég, százaléka, kutatást, százalék, lakosság, lakosság, eredetét, láthatók, százalék, százalék, fektetni, termékek, szempont, hajlandó, hajlandó, közömbös, számukra, gyártási, többsége, lakosság, túlnyomó, fakadóan, terméket, gyártása, lakosság, terméket, gyártási, külföldi, százalék, lakosság, terméket, terméket, gyártású, százalék, hajlandó, kevésbé, csaknem, körében, szerint, nagyobb, fizetni, végzett, szerint, lényegi, fizetni, Csaknem, kutatás, szerint, felnőtt, fizetne, pénteki, felnőtt, fizetni, nőknek, jelzik, termék, megéri, között, adatok, magyar, magyar, magyar, termék, összes, helyét, termék, mínusz, magyar, többet, fontos, adatok, termék, magyar, mondta, inkább, szokta, többet, többet, közölt, többet, ország, május, pedig, során, ennek, hazai, azért, helye, pedig, hazai, során, adott, attól, volna, plusz, veszi, veszi, amit, mint, csak, hogy, hogy, mint, soha, hogy, vagy, hogy, hogy, hogy, több, csak, hogy, hogy, úgy, úgy, meg, nem, úgy, úgy, míg, nem, fiatalabb korosztályoknak, termék eredetét, adatok jelzik, gyártóknak megéri, forgalmazóknak pedig, eddigieknél nagyobb, magyar termékek, felnőtt magyar, elemzésben közölt, mintavételből fakadóan, ország összes, ország telefonos nagyobb, százalék eredetét nem, tájékoztatása plusz százaléka, termékért felnőtt különbségek, gyártották terméket attól, megvásárolni eredetét gyártották, szerint termékek százalék, kevésbé veszi kínálatára, különbségek hogy magyar, vagy során százalék, korosztályoknak lényegi mondta, végzett termelésbővítésben férfiaknak, körében eredményezett gazdaságkutató, soha tervezett magyar, háromnegyede fizetni legfeljebb, hogy összes pénteki, százalékkal százaléka megkérdezése, lényegi veszi úgy, során Magyarországon soha, szerint hogy mínusz, forgalmazóknak úgy lakosának, közölt hajlandó százaléka, hogy gondolkodni lakosság, nem megkérdezettek többet, adatok Demográfiai Századvég, soha megvásárolandó nyilatkozott, gyártású valamilyen kutatást, fizetne helye fiatalabb, végzett megéri százaléka, lakosság felnőttet legfeljebb, legfeljebb termékért figyelembe, százalék megkérdezése szokta, csak megkérdezettek hogy, termékért gazdaságkutató több, mintavételből mínusz valamennyivel, közömbös felnőtt kiválasztott, százalék vásárlásai lakosának, csak ennek százalékkal, figyelembe lakosság helye, gyártása hogy nyilatkozott, termék szívesebben kutatást, hogy magyar többsége, mínusz fizetni gyártási, kutatás csak hajlandó, kevésbé úgy bontásban, kutatás százalék mint, többet nem megkérdezése, tájékoztatása vagy hogy, valamilyen gondolkodni mértékben, megvásárolandó felnőtt valamilyen, közvélemény kérdőíves, vásárolna terméket, lakosának valamennyivel, véletlenszerűen magyarországi, fizetni terméket, között terméket, nyilatkozott kínálatára, gyártása vásárolna, volna hogy, eredménye fizetni, hogy tervezett, fizetni azért, felnőttet veszi, hogy szerint, vagy szerint, május eredményezett, hogy különbségek, Csaknem eredménye, valamilyen fizetne, külföldön veszi, férfiaknak termelésbővítésben, lakosság bontásban, gyártották hogy, nőknek nyilatkozott, hazai több, magyar adatok, mértékben százaléka, kevésbé szerint, figyelembe gyártási, százalékkal gondolkodni, megvásárolni hogy, közleménye megvásárolandó, Demográfiai ennek, lakosának Századvég, hajlandó termék, vásároljon felnőtt, megéri felnőtt, mint hogy, terméket hajlandó, százalékponttal Századvég, terméket helyét, eddigieknél során, magyarországi magyar, Századvég fiatalabb, figyelembe terméket, kutatást mértékben, terméket végzett, kérdeztek kutatás, lakosság magyar, úgy volna, fontosabb vásárlásai, túlnyomó véletlenszerűen, ennek kutatást, több kérdeztek, hogy úgy, adatok hajlandó, megéri plusz, fiatalabb magyar, hajlandó fizetni, úgy szokta, elemzésben Századvég, mintavételből magyar, úgy százalék, hangsúlyt százaléka, Demográfiai bontásban, gyártóknak gyártási, közömbös adatok, fakadóan termékért, eredménytől fektetni, felnőtt nyilatkozott, kutatást tervezett, terméket eredményezett, kínálatára pedig, május május, hajlandó közölt, csaknem fizetni, százalékkal felnőtt, Századvég közvélemény, mintavételből jelzik, terméket életkornál, több ország, jelzik százalék, terméket százalékkal, között megéri, végzett mértékben, mondta úgy, adatok százaléka, valamennyivel vagy, kiválasztott attól, termék kevésbé, pénteki térhetnek, vásároljon ennek, hogy kevésbé, úgy termékfejlesztésben, valamilyen lakosság, elemzésben százalékkal, százaléka volna, kevésbé hazai, korosztályoknak gyártották, lakosság lényegi,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Tudjátok?,
© 2011 TVN.HU Kft.